štvrtok 18. septembra 2014

Kto som?

Zdravím, priatelia! Klikli ste na ohraničené tlačítko s cieľom dozvedieť sa niečo viac o človeku, ktorý sem zúfalo postuje svoje myšlienky. Konkrétne vám, žiaľ, túto na pohľad jednoduchú otázku zodpovedať neviem. Aj vy sa občas cítite, akoby vo vašej hlave toho bolo príliš veľa naraz a vy sa neviete rozhodnúť, čo má prednosť?
Chcela by som povedať, že som flegma, ale príliš sa starám o to, čo si ostatní myslia. Chcela by som sa vyjadriť, že milujem umenie, no keby ste mi dali test z histórie daných odvetví, pravdepodobne by zas tak uvedomelo nedopadol. Chcela by som o sebe prehlasovať, že milujem hudbu, no aj tak nemôžem vystáť chabé pokusy preafektovaných speváčiek. Ako sa vôbec môžeme takto škatuľkovať a pripínať na seba mená? Nie je to, že niečo máte radi, len znakom toho, že sa zaujímate? Chcela by som žiť vo svete, kde by vlastnosť "mať niečo rád" neznamenala potrebu vedieť všetky informácie o danej veci. Vo svete, kde by tento skutok nebol horší ako dedičný hriech, by som toho o sebe vedela povedať neúrekom. No, priatelia, akosi nenachádzam slov. I guess you will have to find out yourselves.
Vaša A.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára